piątek, 30 października 2015

Przerażającego HALLOWEEN!!!

Życzę wam wszystkim przerażającego Halloween: dużo imprez, krwi, demonów i książek!
Jak spędzacie to święto? Na imprezie z przyjaciółmi czy może ze świecącą dynią i z książką w dłoniach??? U mnie trochę tego i tego :D

Ale najważniejsze pytanie: za co się przebraliście? Za Nefilim, wilkołaka, wampira, faerie, a może czarodzieja??? Chwalcie się w komentarzach ;**

Jeszcze raz przerażającego, extra Halloween :***


PS. Wiem, że Halloween dopiero jutro, ale dzisiaj wiele osób i tak świętuje w szkole lub w domu :D

1 komentarz:

  1. W mojej szkole przebieramy się na halloween, ja byłam Nocnym Łowcom. Moje plany, wychodzę z przyjaciółmi do kina, a potem poczytam przy blasku dyni. Również życzę ci strasznego halloween. 🎃

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3