niedziela, 5 lipca 2015

LBA!!!

O jeju, to już kolejne LIEBSTER BLOG AWARD! Z całego serca tym razem chciałbym podziękować Jestem twoim Wrogiem (JEJ BLOG)!


PYTANIA:

1) Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
- Trylogia DM naprawdę mi się spodobała,a w mojej głowie powstał pomysł na własną wersję :)

2) Dlaczego akurat taka tematyka, a nie inna?
- Odpowiedź taka sama jak w pytaniu 1 :***

3) Twoja ulubiona książka?
- Raczej nie mam JEDNEJ ulubionej XD Kocham serię Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, a także spodobały mi się książki Gwiazd Naszych Wina i Love, Rosie<3

4) Ulubiony bohater fikcyjny?
- Mam bardzo wiele, jak Clary, Tessa, Emma, Hazel, Rosie, Jace, Will, Jem, Alec, Magnus itp...haha

5) Czy masz jakąś ulubioną bajkę ?
- Z dzieciństwa mam ich bardzo wiele, ale chyba na pierwszy miejscu jest Piękna i Bestia :)) A jeśli chodzi o bajkę bardziej z tych czsów to... Merida Waleczna i Minionki (które oglądałam z bratem XD) :DD

6) Jaki rodzaj książki najbardziej lubisz ?
- Fantastyczna, romans, (od czasu do czasu) kostiumowe!

7) Masz jakieś zwierzątko, jeśli tak to jakie?
- Nie długo będę posiadaczką małego psa rasy shih tzu :3

8) Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobna z charakteru?
- Chyba najbardziej do Emmy Carstairs, ale potrafię być również dość... arogancka i zapatrzona w siebie jak Jace :D

9) Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Psychologiem i pisarką :)))

10) Co lubisz robić najbardziej ?
- Pisać, grać na pianinie (elektrycznym), słuchać muzyki, a co najważniejsze CZYTAĆ!

11) Ile jeszcze (tak orientacyjnie) chcesz prowadzić tego bloga
- To chyba zależy jak potoczy się cała akcja, ale jeśli patrzeć tak pi razy oko, to MNIEJ WIĘCEJ (ZAWSZE MOŻE BYĆ INACZEJ) MOŻE dwa miesiące.

NOMINUJĘ:
  1. http://jocelyn-and-valentine-story.blogspot.com/
  2. http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/
  3. http://all-of-mexx.blogspot.fi/
  4. http://daryaniola-miloscjestniesmiertelna.blogspot.com/
  5. http://morgensten-and-herondale.blogspot.com/
MOJE PYTANIA:
1) Dlaczego ta tematyka bloga?
2) Ile czasu poświęcasz na jedną notkę?
3) Twoja ostatnia przeczytana książka?
4) Twoja ulubiona baśń?
5) Możesz kupić trzy książki, jakie?
6) Co sądzisz o muzyce poważnej?
7) Interesujesz się życiorysem jakieś historycznej postaci, jeśli tak to jak się nazywa?
8) Kim chcesz zostać w przyszłości, dlaczego?
9) Do jakiego dzikiego zwierzęcia jesteś najbardziej podobna?
10) Jaki kraj i miasto chciałabyś zwiedzić, dlaczego?
11) Twoje życiowe motto?

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominacje <3 Już wypełniona ;) Czekam na dalsze rozdziały!

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3