wtorek, 7 lipca 2015

Liebster Blog Award!

Serdecznie chcę podziękować parabatai za nominację do LBA! Nie mogę uwierzyć, że to już kolejna nominacja i tyle osób czyta i komentuje mojego bloga <3 Bardzo, ale to bardzo wam wszystkim dziękuję!

PYTANIA:
1. Ulubione zwierze?
- Nie wiem, chyba pantera i paw :) A z domowych, to pies i świnka morska!

2. Film czy książka?
- Książka zdecydowanie, ale nie mam nic przeciwko dobremu filmowi :3

3. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
- Była to chyba Love, Rosie, którą serdecznie POLECAM!

4. W czym jesteś najlepsza?
- Nie mam pojęcia, ale na pewno nie będzie to sport :D Uważam, że... w wymyślaniu zwariowanych opowiadań, których niektóre momenty używam, pisząc na blogu :) A, no i we wkurzaniu!XD

5. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka? Dlaczego?
- Co chwilę mi się zmieniają, ale obecnie to piosenkarz Ryan Star, bo piszę naprawdę piękne piosenki. Tekst jest naprawdę piękny, a muzyka wszystko dopełnia :)) Moje ulubione kawałki, to "Losing your memory" i "We might fall" <3

6. Gdybyś mogła zmienić jedno wydarzenie ze swojego życia, które?
- Nie wiem... chyba... naprawdę nie mam pojęcia :((

NOMINUJĘ:

MOJE PYTANIA:
1) Jak nazywałaby się wymyślona przez ciebie marka ubrań?
2) Do czego masz słabość?
3) Jaki smak/ współgra/ją z twoim charakterem?
4) Czego najbardziej nie lubisz robić? Dlaczego?
5) Jakich dwóch języków chciałabyś się w pełni nauczyć?
6) Jaka kuchnia najbardziej przypadła ci do gustu?
7) Jakie są twoje trzy ulubione lody?
8) Pikantne czy łagodne?
9) Trzy cechy, które ma twój wymarzony partner?
10) Gdybyś mogła spędzić miesiąc w innej epoce historycznej, jaki by to był czas/wiek? Dlaczego?
11) DARMOWY pakiet, w którym jest APPLE komputer, tablet i telefon czy może bon 6000 zł na książki do księgarni?

1 komentarz:

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3