niedziela, 3 maja 2015

-LBA-

Wow! Dopiero co założyłam bloga, a tutaj już pierwsza nominacja :D Tak czy siak bardzo, ale to bardzo Ani Szatan za nominacje do Liebster Blog Award :)

PYTANIA OD ANI:

1. Ile masz lat i do której klasy chodzisz?
- W kwietniu skończyłam 14! Teraz chodzę do pierwszej klasy gimnazjum (7 klasa), po wakacjach do drugiej klasy gimnazujm (8 klasa) :D

2. W jakim książkowym świecie najbardziej NIE chciałbyś żyć?
- Igrzyska śmierci :D

3. Jakie wymyślone/magiczne/mitologiczne/książkowe zwierze chciałabyś posiadać?
- Chyba... pegaza :D

4. Marzyłaś kiedykolwiek o napisaniu własnej książki? Jeśli tak to o czym by była?
- Owszem i nadal marzę, ale nie wiem jeszcze o czym będzie :)

5. Która część Darów Anioła podobała ci się najbardziej a która najmniej?
- Trudne pytanie! Nie potrafię wybrać ulubionej, ale chyba najmniej to Miasto Upadłych Aniołów, ale tylko trochę, bo tą część również ubóstwiam :D
6. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
- Jak na moje SPOKOJNE życie, to założenie bloga :D

7.Napisz swój ulubiony tekst Jace'a lub ulubiony śmieszny cytat z DA.
 “Kocham cię. Będę cię kochał do dnia w którym umrę. A jeśli jest po tym jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał.” - Jace (Miasto Szkła) <3

8. Który z bohaterów Darów Anioła lub/ i Diabelskich Maszyn najbardziej cię denerwował? Dlaczego?
- Z DA to Simon, bo ciągle wchodził w momenty CLACE XD A z DM to... to... Bridget swoimi pieśniami XD

9.W którym domu Hogwartu chciałabyś być?
- Ravenclow (chyba dobrze napisałam XD)

10. Wymień 3 swoje ulubione serie książkowe.
- Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, Zmierzch <3

11. Wymień ulubione powieści jednotomowe.
- Love Rosie, Gwiazd Naszych Wina!


MOJE PYTANIA:

1. Dlaczego założyłe/aś bloga?
2. Co czujesz, kiedy czytasz romantyczną scenę?
3. Twoja ulubiona postać z książki?
4. Twój ulubiony kolor?
5. Które danie z kuchni Włoskiej jest twoim ulubionym?
6. Lubisz owoce morza?
7. Pizza czy Hamburger?
8. Pepsi czy Cola?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Twoje ulubione dzikie zwierzę?
11. Ulubiony kwiat?

NOMINUJĘ:

BARDZO POLECAM WSZYSTKIE BLOGI :))

5 komentarzy:

  1. Kiedy będzie next? ♥ Julia
    Ps: ubustwiam wszystkie twoje blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Next nie wiem niestety kiedy będzie, ALE przysięgam, że nie długo :))
      PS. Bardzo dziękuję<3

      Usuń
  2. kochanie, z racji tego że twoje opowiadania są po prostu cudowne, nominuję cię do LBA :*

    http://world-of-shadows1.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie nie czytałam jeszcze DM bo jestem podczas innej lektury ale wiem o twoim blogu którego też nie zaczęłam czytać. Więc moje pytanie brzmi co przeczytać najpierw ? Blog czy Książki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest inspirowany DM, dlatego najlepiej, abyś najpierw przeczytała książki ;**

      Usuń

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3