poniedziałek, 29 czerwca 2015

LBA#2

Z całego serca chciałabym podziękować za dwie nominacje do LBA! Do pierwszej zostałam nominowana przez Wiktorię Roczkowską, a do drugiej przez Angel Dark :) Cieszę się, że podoba wam się mój blog!

NOMINACJA OD WIKTORII:
1) Ulubiona książka/seria książek?
- Obecnie Dary Anioła i Diabelskie Maszyny.

2) Ulubiony aktor/aktorka?
- Cóż... jest ich całkiem sporo, ale chętnie wymienię :D Aktor: Jonathan Rhys Meyers, Douglas Booth, Jamie Campbell Bower, Daniel Sharman. Aktorki: Lily Collins, Astrid Berges-Frisbey, Natalie Dormer, Holland Roden, Angelina Jolie, Keira Knightkley.

3) Co najbardziej lubisz w książkach (np. fabułę, bohaterów, świat w nich przedstawiony)?
- Nie potrafię wybrać. Uważam, że w książkach najbardziej lubię... wszystko :D

4) Dlaczego założyłaś/eś bloga?
- Och... Diabelskie Maszyny mnie po prostu uwiodły i sprawiły, że ryczałam jak nienormalna w każdej części lub śmiałam się jak opętana :D Nie tylko fabuła, bohaterowie czy okładka książki były ogromnym plusem, ale i czas zdarzenia historii. Czasy wiktoriańskie (które kocham) i moda, która wtedy panowała. A także całe te zachowanie i sposób mówienia. Kilka dni po przeczytaniu trylogii wiedziałam, że chcę pisać opowiadanie o DM, nie wiedziałam z jaką fabułą i wgl... dlatego nocami, kiedy leżałam w łóżku starałam sobie wymyślać inną historię DM, z której powstało opowiadanie.

5) Ulubiony film?
- Ciągle się zmienia XD Teraz... Mona Lisa Smile i Love Rosie!

6) Ulubiona piosenka?
- To też się zmienia, ale ostatnio jakimś sposobem uwiodła mnie piosenka z filmu "Miasto 44", jej tytuł to "Miasto". Tekst piosenki piękny i cała ta muzyka... naprawdę PIĘKNE!

7) Lody czy ciastko?
- Lody :3

8) Kawa czy herbata?
- Kawa mrożona i miętowa herbata. Nie potrafię wybrać :D

9) Czy masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jakie?
- Kilka miesięcy temu zmarł mój chomiczek :( Obecnie nie mam zwierzątka, ale za kilka tygodni będę posiadaczką słodkiego pieska rasy shih tzu.

10) Kiedy założyłaś pierwszego bloga?
- 07.08.2014

NOMINACJA OD ANGEL DARK:
1) Dlaczego zaczęłaś pisać?
- Szukałam... swojego powołania :D Ze śpiewaniem szło mi kiepsko (ale i tak nadal próbuję XD), z tańcem lepiej nie mówić, sport odpada, a tym bardziej rysowanie :D Lecz po przeczytaniu książek Cassandry Clare... wciąż byłam nienasycona, więc zaczęłam czytać opowiadania o DA, a w głowie pojawiały się różne wizje na własną wersję. Zebrałam w sobie odwagę i założyłam bloga, z którego jestem dumna, mimo iż początkowe rozdziały były OKROPNE I PEŁNE BŁĘDÓW :D Wracając do pisania... po napisaniu pierwszego posta i w czasie jego pisania poczułam, że to mi sprawia prawdziwą przyjemność <3

2) Ulubiona postać?
- Jace Herondale, Will Herondale, Jem Herondale, Clary Fray, Tessa Gray, Emma Carstairs, no i oczywiście Magnus :3

3) Ulubiona pora roku?
- Wiosna

4) Co jest dla ciebie inspiracją?
- Wszystko dookoła, filmy, seriale, muzyka, książki!

5) Ulubiony zespół?
- ABBA, Imagine Dragons i Evanscence <3

6) Jaką książkę ostatnio czytałaś?
- Love, Rosie :3

7) Na jaką książkę najbardziej czekasz?
- Chyba na najnowszą serie Cassandry Clare o nocnych łowcach <3 Dark Artifices!

8) Morze, góry, czy może jezioro?
- Morze i góry<3 Znajduję się w kraju, który jest krajem jezior, więc chcę coś nowego XD

9) Wakacje w kraju czy zagranicą?
- Za granicą <3

10) Co robisz w wolnym czasie?
- Piszę, słucham muzyki, czytam, gram na keyboardzie :))

11) Pierwsza książka, którą przeczytałaś po za lekturami?
- Jeśli chodzi o dzieciństwo była to chyba Mała Syrenka, a już jako nastolatka, to Zmierzch :D

NOMINUJĘ:

  1. http://love-is-a-weakness.blogspot.com/
  2. http://czashonorupowstaniehistoriamlodziezy.blogspot.com/
  3. http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/
  4. http://daryaniolacityofangels.blogspot.com/
  5. http://morgensten-and-herondale.blogspot.com/
  6. http://jocelyn-and-valentine-story.blogspot.com/
  7. http://piekielnaopowiesc.blogspot.com/
MOJE PYTANIA:
1) Co sądzisz o swoim stylu pisania?
2) Jaki gatunek filmów najbardziej lubisz?
3) Jeśli mogłabyś wybrać na lekcji historii temat, to jaki?
4) Paw czy Pantera?
5) Kim chcesz zostać w przyszłości?
6) Jesteś bardziej typem samotnika czy duszą towarzystwa?
7) Co sądzisz o muzyce poważnej?


1 komentarz:

  1. Za niezwykłą historię Tessy, Willa i Jema zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!!! Więcej informacji znajdziesz tu: http://daryaniola-miloscjestniesmiertelna.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-3.html#comment-form
    Pozdrawiamy i życzymy weny!!!
    Wera & Ala
    PS. Po cichu liczymy, że Tess ostatecznie będzie z Willem XD ;*

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3