piątek, 21 sierpnia 2015

LBAx2 + moja biblioteczka

Serdecznie chciałabym podziękować MartynieR (jej blog) i Jestem twoim wrogiem (jej blog) (chciałabym przeprosić Jestem twoim wrogiem, że tak długo nie odpowiedziałam na nominację. Musiałam mieć dużo na głowie lub po prostu zapomniałam ;(() za nominacje do nagrody liebster blog award <3 Jestem naprawdę bardzo wdzięczna ;***

PYTANIA OD MARTYNAR:
1. Film, który ostatnio obejrzał*ś?
- Igrzyska Śmierci; Kosogłos część1

2. Ulubiona piosenka z ostatniego tygodnia?
- Piosenka "Taylor Swift - Safe&Sound feat. The Civil Wars", która prawdopodobnie posłuży mi jako główna piosenka na nowym blogu o DA ;)

3. Kończą się wakacje. Jak je spędził*ś? Był*ś w jakiś szczególnych miejscach? Masz swoje 5 minut na podzielenie się swoimi przygodami. 
- Samochodem, razem z rodzicami pojechaliśmy do Polski do Gdańska do rodziny. Spotkałam się ze znajomymi i zakupiłam szczeniaczka ;)

4. Jaki był twój pierwszy fandom, do którego wstąpił*ś? 
- Powiem szczerze, że nie pamiętam ;(

5. Czego boisz się najbardziej?
- Wychodzenia na dwór w nocy i pająków ;D

6. Kto jest twoim idolem? Poznał*ś tą osobę? 
- Mam wielu idoli i niestety żadnego z nich jeszcze nie poznałam ;( Może kiedyś :D

7. Uprawiasz jakiś sport?
- Obecnie nie. Kiedyś przez trzy lata chodziłam na gimnastykę, a potem dwa lata na basen, ale teraz nie ;(

8. Kim chciałabyś/chciałbyś być na jeden dzień? Dlaczego?
- Nocnym Łowcą. Choć raz w życiu chciałabym zaznać magii i móc się ubrać tak jak oni i wypalić sobie runy. A potem poszłabym do Magnusa Bane'a i poprosiłabym, aby moje życzenie trwało wiecznie :D

9. Masz jakieś fandomowe rzeczy? Plakaty, wisiorki, naszyjniki? Cokolwiek? Pochwal się, wstawiając zdjęcie :D
- Niestety nie miałam okazji zbierać takich rzeczy ponieważ w Finlandii rzadko kiedy takie są ;( Ale za to mam skromną biblioteczkę, którą z chęcią się pochwalę :D
10. Nagle budzisz się na bezludnej wyspie. Uświadamiasz sobie, że jesteś sam(a). Dookoła ciebie jest woda, gęsty las i opuszczona chatka. Gdzie idziesz?
Woda: wygląda na czystą, lecz w pobliżu kręcą się trujące meduzy i inne ryby. Nie brzmi to bezpiecznie.
Las: jest ciemno. Na ścieżce widać ślady, które wyglądają na świeże. Na drzewach widnieje zielona wydzielina, obok której jest jadowity wąż. Patrzy się prosto na ciebie. Widocznie ma na ciebie chrapkę.
Chatka: w środku zapalone jest światło, lecz odbija się w nim ogromny cień. Słyszysz dobiegające z niej krzyki i jęki. Wchodzisz?
- Idę wzdłuż ścieżki, a przy okazji staram sobie upolować węża :D

11. Standardowo: biblioteczka! Wstaw zdjęcie swojego cennego zbioru. 
Zmierzch - po polsku  (tylko drugie Zaćmienie mam po fińsku)
Igrzyska Śmierci - po polsku
Dotyk Julii - po polsku
Kroniki Bane'a - po polsku
Diabelskie Maszyny - po polsku
Dary Anioła - po polsku
Niezgodna - po polsku
Gwiazd Naszych Wina - po polsku i po fińsku
19 RAZY KATHERINE - po polsku
Black Ice - po polsku
Pięćdziesiąt twarzy Grey'a - po polsku
Love, Rosie - po angielsku
Zostań jeśli kochasz - po fińsku
Pułapka uczuć - po polsku
Życie i śmierć Anny Boleyn - po polsku
Król prosi do tańca (Tom 1 i 2)  - po fińsku
Przebudzenie - po fińsku

To tyle z mojej biblioteczki, ale jestem pewna, że będzie się wciąż wzbogacać z nowe pozycje ;)

PYTANIA OD JESTEM TWOIM WROGIEM:

1. Czym się interesujesz?
- Pisaniem, czytaniem, grą na pianinie.

2. Ulubiona pora roku?
- Wiosna <3

3. Ulubione danie?
- Risotto i Pizza :)

4. Czy twoja rodzina wie, że piszesz?
- Owszem, moja mama przypadkiem dowiedziała się , kiedy raz jechałyśmy autobusem, a ja sprawdzałam w telefonie wyświetlenia na blogu XD Potem wszystkim rozpowiedziała!

5. Twój najdziwniejszy sen?
- Nie mam pojęcia...

6. Ile masz lat?
- 15.04 skończyłam 14 lat.

7. Twoja pierwsza przeczytana książka?
- Magiczne Drzewo: Tajemnica mostu :D A z bardziej młodzieżowych to Zmierzch.

MOJE PYTANIA:
1. Jak wygląda twoja biblioteczka? Wstaw zdjęcie lub napisz tytuły swoich perełek (książek).
2. Co cię najbardziej inspiruje i motywuje do dalszego pisania?
3. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie? A jeśli nie, to jakie byś chciała mieć?
4. Co robisz kiedy masz doła?
5. Jaka piosenka wpadła ci ostatnio w ucho?
6. Na co najbradziej zwracasz uwagę, kiedy słuchasz jakieś piosenki? Tekst? Autor?
7. Jakie są według ciebie zalety chodzenia do szkoły?
8.  Do czego masz słabość? Wymień trzy najważniejsze rzeczy...
9. Jakie jest twoje największe marzenie, ale tym razem chodzi mi o wyobraźnie. Nie muszą to być rzeczy związane z rzeczywistością.
10. Kiedy pierwszy raz się zakochałaś? W której klasie?
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

NOMINUJĘ:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3