piątek, 11 września 2015

Rozdział 21


02.01.1879
Droga Charlotte,                                                                                                                                        

jak już wiesz, ja i Jessamine dojechałyśmy na miejsce. Myślałam, że Enklawa wyśle mnie na całkowite odludzie, ale się myliłam. Ja, jak i panna Lovelace byłyśmy zaskoczone, widząc kwiecistą łąkę i skromny, drewniany dom z dwoma piętrami. Znajdują się w nim trzy sypialnie (jedna dla mnie, dla Jessamine i jedna dla służących), łazienka, kuchnia i salon. Niczego tutaj nie brakuje... z wyjątkiem was.
Pierwsza noc w nowym miejscu nie była łatwa, szczególnie że zasypiając towarzyszyły mi różne myśli, dotyczące przeszłości i przyszłości. Jak się zapewne domyślasz, nie były one miłe. Ale w końcu udało mi się zasnąć, kiedy z całych sił wyobraziłam sobie nasze spotkanie po moim powrocie. Ta myśl wciąż mi pomaga i mam nadzieję, że wciąż będzie.
Po rozpakowaniu się byłam się przejść i w kwiatach znalazłam srebrną broszkę w kształcie kwiatka. Płatki wypełniał rubin. Z tyłu ozdoby zaś były wyryte inicjały. A.G.
Nie mam najmniejszego pojęcia do kogo należy lub mogła należeć broszka, a litera "G" wciąż nie daje mi spokoju. Dlatego też postanowiłam, że postaram się odnaleźć właściciela. Nie wiem, jak to zrobię, ale zacznę od najprostszych metod, jakie stosowali bohaterowie w niektórych kryminałach, które czytałam. Życz mi szczęścia.

Tessa Gray


04.01.1879
Droga Tesso,


cieszę się, że Enklawa nie wybrała dla ciebie bagna lub innego okropnego miejsca na owy rok. Cieszę się również, że spodobał ci się dom, który Inkwizytor dla ciebie wybrał. Gdybym tylko miała możliwość, z chęcią bym cię odwiedziła, a niestety ten zaszczyt przypada mnie, jak i innym tylko raz w ciągu tego roku. Dlatego też wszyscy zadecydowaliśmy, że wykorzystamy tą jedną szansę na specjalną okazje, którą również już powoli organizujemy.
Co do broszki, teraz mnie też będzie nękać ciekawość, dotycząca litery "G". Zapewne obydwu nam do głowy wpada tylko twoje nazwisko, ale litera "A" wszystko komplikuje.
Zrób więc swoje badania, a kiedy broszka nie będzie ci już potrzebna, to byłabym wdzięczna, gdybyś mi ją wysłała. Jestem pewna, że inni też będą chętni, szczególnie że od twojego wyjazdu zrobiło się nudno. Dnia, którego wyjeżdżałaś, wszyscy poszli na małe polowanie, które się zaczęło i zakończyło na zabiciu jednego demona w zaułku. Ja także mam ostatnio mniej pracy z papierami, ponieważ Enklawa nie naradzała się od dłuższego czasu.
Tak czy inaczej... życzę ci powodzenia, Tesso i z ogromną niecierpliwością czekam na nasze spotkanie, które z każdym niem będzie co raz bliżej.

Charlotte Branwell



WAŻNE: Przez jakiś czas, przyszłe rozdziały będą opierały się na listach. A dzisiejszy rozdział (jeżeli tak go można nazwać XD) był przykładem. Oczywiście Tessa nie będzie pisać tylko do Charlotte. Znajdą również listy miłosne, a nawet i małe groźby :3 Ponieważ rozdziały będą dość krótkie, postaram się je pisać codziennie, zamiast w określonych dniach. A tym czasem z całego serca chciałabym wam podziękować za 27 080 wyświetleń i za te kilka chwil, które poświęcacie na napisanie komentarza. Jest to dla mnie ogromną motywacją <3 Tym czasem pomyślałam, że mogłabym się z wami podzielić kawałkiem początku prologu z mojego przyszłego bloga o DA ;)

"- Moje dzieci. - jego dumny ton głosu odbił rozprzestrzeniającym się echem o ściany podziemi. Ciemne oczy uważnie obserwowały każdy oddech stojącej w rzędzie trójki Morgensternów.

Najmłodsza potomkini, czuła na sobie jego wzrok najbardziej. Czuła, że obserwuje jej unoszącą się pierś, kiedy oddychała. Ale nie czuła strachu, tylko podniecenie. Uwielbiała uczucie satysfakcji, że jego wzrok spoczywa właśnie na niej. Wiedziała wtedy, że ją podziwia. Podziwia swoje dzieło, które jest nie tylko jego córką, ale i wojowniczką, którą z niej zrobił."

7 komentarzy:

  1. Rozdział jest super!
    Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału i NOWEGO BLOGA o DA.Na pewno będę czytać!
    PS.Kiedy założysz tego nowego bloga ?! Czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy blog jest już założony, a prolog napisany. Wszystko udostępnię i opublikuje po zakończeniu tego bloga :)

      Usuń
  2. NIESAMOWITY!!! Zarówno ten rozdział jak i początek nowego bloga *_*. Już nie moge się doczekać następnych rozdziałów ;). Nawet nie wiesz jak się cieszę, że te listy będą codziennie ^_^. Pozdrawiam i życzę dużo weny ;*
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie twoje rozdziały są FENOMENALNE. Nie potrafię wybrać ulubionego. To lepsze niż książki bo możesz napisać do autorki (czyli ciebie), śledzić przebieg zdarzeń, a nawet mieć trochę wpływu na fabułę ;) Zainspirowałaś mnie i też zaczęłam pisać. Ale nie będzie to opowieść o nocnych łowcach <3 Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Naprawdę nie wiem co powiedzieć...<3

      Usuń
  4. Fenomenalne, bez 2 zdań. Nic dodać nic ująć. Tobie trzeba przyznać tego Nobla czy jakąś inną nagrode :).

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział :) Bardzo fajny pomysł żeby na rozdział robiły listy :D Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :P Proszę dodaj go szybko :) Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3