poniedziałek, 14 września 2015

Rozdział 24


16.02.1879
Charlotte,


piszę ten list za Tessę, która po prostu nie jest wstanie teraz tego zrobić. Kazała przeprosić, że nie pisała tak długo, ale nie czuła się najlepiej. Wciąż ma mdłości i zaczęła miewać również omdlenia. Jej zwiększony apetyt się zmniejszył, ale na szczęście nadal chce dużo pić. Zioła, które przysłałaś zmniejszyły nieco bóle brzucha, a mdłości nie pojawiają się tak często w ciągu dnia, jak wcześniej. Zabroniła mi pisać o swoim stanie, ale uznałam iż będzie lepiej, jeżeli się o tym dowiesz. Ani ja, ani służące nie możemy odgadnąć, co dolega Tessie. Na zwykłą grypę lub zatrucie to nie wygląda. Nocami dostaje dość wysokiej temperatury, która rankiem ustaje. Dlatego teraz Tessa spędza dnie w łóżku lub w salonie na kanapie, śpiąc. Czasami, po odespaniu nocy, staje na równe nogi i spaceruje, starając się nam wmówić, że wszystko z nią dobrze i, że to tylko zwykłe zatrucie. Ale kiedy zaczyna się przemęczać, to dostaje zawrotów głowy lub mdleje.
Naprawdę nie wiemy, co robić. Byłabym wdzięczna, gdybyś przysłała nam jeszcze jakieś lekarstwa.

Jessamine Lovelace


18.02.1879
Droga Jessamine,


dziękuję ci, że mnie o tym poinformowałaś. Osobiście spotkam się z Konsulem i Inkwizytorem, prosząc ich, aby przysłali wam odpowiednią ilość leków do końca roku. Tym czasem stan Tessy powinien sprawdzić i ocenić medyk, którego oczywiście do was przyślę. Ale do póki się on nie zjawi, proszę, abyś ty i służące miały Tessę na oku i starały się ją namawiać na więcej odpoczynku. Nie chcemy przecież, aby jej się pogorszyło.
Jeszcze raz bardzo dziękuję, za napisanie do mnie. Denerwowałam się bardzo, kiedy przez dłuższy czas nie dostawałam od was żadnych listów.
Tak czy siak, medyka spodziewać się możecie jutro.


Charlotte Branwell

7 komentarzy:

  1. Ona jest w ciąży, prawda? To dopiero będzie, już nie mogę się doczekać. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona musi być w ciąży ♡.♡
      Nie mogę się doczekam jutra ♡.♡

      Usuń
  2. Rozdział super!
    Nie mogę się doczekać kiedy dowiedzą się co jest Tess.(Mam nadzieje,że jest w ciąży.Było by ciekawie XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jestem już pewna na 99,9 % pewna, że Tess jest w ciąży. Czekam do jutra na next <3

    ~ Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże. Tessa jest w ciąży? Czekam na nekst. Przepraszam, że nie komentowałam, dopiero teraz zdałam czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dziś Next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie dam rady dziś wstawić :( Ale jutro się postaram ;*

      Usuń

Czytasz? Jeśli tak, to zostaw ślad :3